O
novo cinema francés: entre a melancolía e a renovación
21 Nuits avec Pattie, Arnaud y Jean-Marie
Larrieu (2015)
Sesión 6. venres 16 de xuño de 2017.
Sinopse
En pleno verán, Caroline , parisiense, chega a unha
pequeña aldea do sur de Francia para organizar con urxencia o funeral da
súanai, coa que non tiña relación desde había tempo. RecíbeaPattie, quen adora
contar as súas aventuras sexuaiscoshomeslocais a calquera que a escoite.
Mentres que toda a aldeaprepárase para os bailes populares do 15 de agosto, o
corpo da defunta desaparece misteriosamente.
Ficha
Técnica
Dirección: Arnaud y Jean-Marie Larrieu
Guión: ArnaudLarrieu
Música: NicolasRepac
Fotografía: YannickRessigeac.
Son: Antoine-BasileMercier.
Decorado: Stéphane Levy.
Vestiario: Maïra
Ramedhan-Levi.
Montaxe: Anette
Dutertre.
Reparto: Isabelle
Carré, Karin Viard, André Sussollier, sergi López, Laurent Poitrenaux, Denis
Lavant, Phiippe Rebot, Jules Ritmanic, Mathilde Monnier
Produción: Francis Boespflug, Bruno Pésery, Claire
Trinquet, Arena Films
Duración: 115 m.
Filmografía recomendada dos irmáns Larrieu
Fin d’été (1999), Un
homme, un vrai (2003), Peindre ou faire l’amour (2005), Les fenêtres sont
ouvertes (2005), Le Voyage aux Pyrénées, Les Derniers Jours du monde, (2009),
L’amour est un crime parfait (2013).
Un pouco de bibliografía
Mével, Quentin : Le
cinéma d’Arnaud et Jean-Marie Larrieu (entretiens). Paris, Independencie
éditions, 2015.
Ao redordo filme
“O importante é a traxectoria de Caroline que chega á
casa, aliméntase dos relatos de Pattie e así afronta aospoucos o seu problema
codesexo”. Jean-Marie Larrieu.
Dossier de prensa de 21 Nuits avec Pattie.
“Queriamos que a película terminase nunha especie de
espectáculo da harmonía, certamentefráxil e provisional, non falta de ironía,
na que a familia e a comunidade reencontradas son celebradas ao que as delicias
do amor físico”. ArnaudLarrieu, Dossier de prensa de 21 NuitsavecPattie.
“Unha comedia elegante e delirante ao redor da
necrofilia”. SergeKaganski, Les Inrockuptibles.
“Descarado, xubiloso e gozoso, un conto fúnebre para
morrer de risa". Alain Spira, Paris Match.
“Este filme bucólico e libertario celebra con
atrevemento as palabras, a carne (pouco mostrada), o desexo, o fala.”.
MehdiOmaïs, Métro.
“O filme confirma a preciosa singularidade dos Larrieu
na paisaxe do cinema francés”. Olivier de Bruyn, Positif.
Percorrido Pedagóxico
- Fronteiras difusas entre o feminino e o masculino:
diálogos de Pattie.
- A posta en escena: planos secuencia.
- Diferentes xéneros cinematográficos: drama,
documental (l’Aude), conto fantástico, thriller.
- A morte e o sexo, temas recorrentes no cinema dos Larrieu.